یزدفردا: نشست مشترک استاندار یزد و هیات تجاری یمنی به منظور جهت توسعه و تعمیق همکاری های فی ما بین برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: نشست مشترک مران فاطمی؛ استاندار یزد و هیات تجاری یمنی به منظور تبادل نظر در خصوص ظرفیت های استان جهت توسعه و تعمیق همکاری های فی ما بین برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اظهار امیدواری نسبت به آشنایی بیشتر هیات تجاری یمنی با ظرفیت‌های استان یزد، اظهار کرد: کشور و مردم یمن محور مقاومت، ایستادگی و آزادی خواهی و محور اصلی جریانات ظهور در روایات اسلامی هستند.
 
مهران فاطمی همچنین تصریح کرد: بر اساس برخی روایات ها پیامبر اکرم (ص) اصالتاً اهل یمن هستند و «سید یمانی» محور حوادث آخرالزمان و یکی از شخصیت‌های برجسته اسلام است.
 
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد در حوزه‌های مورد تاکید هیئت تجاری یمنی گفت: با توجه به تولید صفر تا صد مصالح ساختمانی با کیفیت و قیمت مناسب و نیز تولید ۵۰ درصد از سرامیک ایران در یزد، این استان به تنهایی قابلیت رفع نیازهای کشور یمن در حوزه صنعت ساختمان را دارد.
 
استاندار یزد از آمادگی استان جهت تامین نیازهای کشور یمن در حوزه مواد غذایی خبر داد و افزود: برقراری ارتباطات دو جانبه بین تجار یمنی و بازرگانان یزدی به عنوان پاک‌دست‌ترین بازرگانان ایران در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار دارد.
 
وی در پایان با تقدیر از مردم یمن برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم غزه خاطرنشان کرد: مردم یمن دوست و برادر واقعی ملت ایران هستند؛ لذا حمایت کامل از آن ها در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، عمرانی و فناوری را بر خود واجب می‌دانیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا